Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 13 augusti 2010

Knopp

Vad är odset att man kommer över 2 knoppbrädor på mindre
än en vecka?!

Var iväg med svägerskan idag och handlade lite barnkläder och
inredning på slutrean. På vägen hem ser vi en loppisskylt. Han
hade lite öb stuk över sin lilla bod, mest skräp i mina ögon.
När vi ska gå så säger han att han har gamla grejer om vi går in
i dörren bredvid.

Där står den och väntar på mig :)
Och de bästa av allt är priset. Kostade mig 40kr....
Han säger lite försynt när jag betalar att: ska du ha DEN DÄR!

Ja men visst, är den inte härlig, med 7 krokar att hänga diverse
fina saker på. Om jag nu hittar nåt ställe och ha den på!

Hoppas ni får en skön fredag i värmen.
Kram Camilla



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails