Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 24 april 2011

Bricka

Åhh nu vill jag inte ha mera påskmat! Har ätit mycket gott men nu räcker det!

Började igår att skura på altanen, hann inte riktigt med allt. Men räcket, stegen
& lilla bordet, alla krukorna och fönsterbläcket är klart. Ska försöka hinna golv
och möblerna på eftermiddagen.

Har gjort i ordning brickan som ska stå på bordet där sedan. Känner ni igen
brickan förresten? Jag var inte så "grön" som jag trodde så jag sprayade den
vit och tyckte den blev mycket finare då. Den lilla fågelburen för värmeljus
har varit runt flyttad mycket men inte hittat sin plats då den var beige och
den fick också bli vitmålad. Hjärtat med rosor hade jag liggande i ett skåp här
hemma och sen köpte jag en rosa hortensia på ica.







Sitter här kl 06.30 och bloggar, ja man är uppe tidigt med småbarn!!
Men då hinner man ju mycket på dagen också :) Nu ska vi packa bilen
och sen bär de av till stugan. Vi ska sätta upp två skåp över bäddsoffan
där vi ska förvara våra kläder i sommar.

Ha en skön dag.

8 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ser jättemysigt ut..:)

Hoppas ni får en häärliga dag i stugan
Kraam Susanne

Lantligt i smultronbacken sa...

Här är jag också uppe med tuppen. Härligt när solen skiner in och man ser att dagen kommer att bli toppen.

Hoppas du hinner med det som du vill idag.

Kram Teres

FruNeroLindström sa...

Vilken underbar liten fågelbur, kanonfin.
Ja, allt är superfint, men blev nästan lite kär i buren.
Hoppas ni får en underbar dag i stugan och att du hinner klart med det du vill.
Kram Malin

Liza sa...

Åh så fin brickan blev!
Buren va supersöt o blomman ljuvlig!

Ha en härlig dag!

Kramar Liza

Lövkojan sa...

Så vårfint det blev!

Hoppas ni får en bra dag där i stugan, kram Marie-Louise

Unknown sa...

Vad sött det blev, gillar den lilla fågelburen.
Hoppas ni får en bra dag i stugan. Härligt väder har vi ju så det förslår :).
Kram Ing-Britt

The House of Antoinette sa...

Du har något att hämta hos mig om du vill ....
Stor Kram Anette

Det Vita Drömhuset sa...

Snyggt gjort med dom rostiga plåtarna!
Jag har en likadan på bordet utanför groventrén (som jag visade i ett tidigare inlägg).
Kanske skulle jag hitta på nåt sånt som du gjort, fast jag har ju bara en plåt.
Funderar på att skriva nån text på den istället kanske.....
Vi får se.

Gillade väldigt mycket slagbordet i ditt förra inlägg! Skitsnyggt!

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails