Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 29 augusti 2011

Ljusstake

Hejsan idag har vi varit i västerås och träffat barnläkaren igen. Nu äter Nova
medicin 1 gång i veckan och ska göra det i 2 års tid så idag var det dags att lämna
några rör blod igen. Hon är superduktig våran lilla tjej. Sen ska vi få börja
med vattengymnastik för att mjuka upp hennes ben. Hade en sjukgymnast
som tittade på hur hon rörde sig. Hon har tappat lite muskler i sitt vänstra lår
och stödjer inte lika mycket på det benet längre.

Nog om det, har haft turen att vinna igen. Den här gången hos
Åse - Mitt vita hem. En supersöt liten ljusstake i Zink låg i brevlådan och
väntade på mig idag. Tack snälla du!!








8 kommentarer:

Vikeskärs hem och vardag sa...

Men vad du vinner :) Sådan tur har jag inte hihi.
Hoppas det blir bättre med benet på lilltjejen.

Här har vi fått tag i Tiesto biljetter, så i december gäller det hihi.
Ha en härlig kväll, Kram

Unknown sa...

Grattis till vinsten lilla turgumma ;).
Väldigt söt ljusstake som kommer passa ypperligt till hösten och till jul.

Skönt att höra att ni får bra hjälp med lilla Novas ben.

Ha de gott, kram Ing-Britt

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis!! Så söt liten ljusstake:)

Bra att ni får hjälp med lilla Nova!

Kram Susanne

Vit dröm sa...

Men lilla gumman då, hoppas att ni får all hjälp och stöd ni och Nova behöver!
Grattis till vinsten-superfin!
Kram på dig

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!

En sån liten kämpe ni har! De små är riktiga små tuffingar, styrkekramar till er alla. <3

Grattis till vinsten! Liten guldkant på trista vardagen när det dimper ner en present i lådan. =)

Kram kram

freddesvitahem sa...

Grattis till vinsten.
Nu nalkas hösten här med myspys. Då man får mysa med levande ljus....
Härligt.
Kämpa på lilla Nova.
Kramis

Livingroom sa...

Oh vilken fin blogg du har. Kul att du är med i min utlottning. Skall kika runt lite innan jag går... Kram!

Drömmar i vitt sa...

Grattis till vinsten! :-) Jag vann också i Åses utlottning...
Tack för din söta kommentar i min blogg. Jag har lagt till mig som följare på din blogg så jag kan se dina fina inlägg:-)
Ha det gott och sköt om er!
Kram Anita K

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails