Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 6 juni 2012

Trötter

Hej ja nu börjar jag allt vara lite trött i kroppen.
Förra sommaren blev det ju ingen semester eftersom jag var nyanställd och sen
bytte jag ju jobb i höstas. Så nu längtar jag allt efter att vara ledig.
Det är bara nästa vecka kvar sen ska jag njuta i 3 veckor, härligt!

Så här ser förresten våran ena hund ut när han myser i sin säng. Hmm ja inte vet jag om
det är bekvämt men han ligger ofta så här och fläker ut sig :)

Nej nu ska jag gå och mysa i våran säng som är renbäddad.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så skönt för dig med semester snart. Jag hade ju bara en vecka förra året men det gör jag aldrig om. Iaf inte om man väljer själv som jag gjorde.
Fast iår har jag tre veckor i augusti.
Såå söt han är er hund fast inte ser det bekvämt ut ;).
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

Liza sa...

Hej vännen!

Så skönt för dig med semsester i år!
Hoppas bara vi får lite fint väder oxå!
Hihi så söt, lilla E brukar ligga på ungefär samma sätt!! =)

Ha en bra dag!

Kramar Liza

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails