Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 12 juli 2012

Tråk..

... gjort ärenden, varit på loppis, tvättat, dammsugit, planterat om en blomma,
plockat undan och ätit mellis. Hmm ja vad gör man då.. jo man kan
blogga igen :)

Dessa brun-utan-sol produkter inhandlades på apoteket och den för ansiktet är nu
på. Får se om de är bra, luktade gott iallafall. Vad gör man inte när sommaren är borta.

 Buketten sen i lördags har fått minskas ner. Rosorna hängde så de fick bli det vita
kvar bara i vasen. Toppenfint ändå tycker jag.

 Roat mig med att fota en fjäril som satt på utsidan av altanfönstret.

Jag gjorde ett inköp på loppis också som jag är riktigt nöjd med.
Men de får ni se i morgon först :)

6 kommentarer:

Liza sa...

Jaa det är lite trist när inte solen vill vara framme...
Här spöregnar just nu!

Vilken härlig bild!!

Jo det är precis lagom långt för en dagsutflykt, tror vi har 18 mil dit..

Ha det bra!

Kramar Liza

Unknown sa...

Hejsan!
Visst blir man lite desperat när sommaren verkar vara på villovägar och brun på tub är nog ingen dum idé.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Hemma hos Märtha sa...

Hej! Jag kör oxå med solbränna på tub..:-) Otroligt tråkigt sommarväder!
Ha en mysig torsdag!
Kram
Anne-Lie

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Jag har ingen aning om den är bra men är den det får du gärna tipsa om det;)

Härlig bild på fjärilen

Kram Susanne

Petra-Lantlig Charm sa...

All färg man fick när det var sol försvinner ju tyvärr :( Hoppas du blir nöjd med resultatet!!

Kram Petra

Det Vita Drömhuset sa...

Hihi. Smorde faktiskt också in mig med brun utan sol igår! Använder också en från Apoteket. Jättebra e den.
Är ju så j**la trött på regnet! Blir nästan lite deppig av det även om man är ledig och har det gott på det viset. Vill ju va brun av solen, inget av produkter! (Även om det är bra att dom finns.)
Är nyfiken på ditt loppisfynd! :-)

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails