Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 18 november 2012

Ny skänk

Hej där igår bakade jag och sen firades H hela eftermiddagen och på kvällen stannade
hans ena syster med sambo kvar och vi käkade kinamat. Va en trött bloggerska
igår kväll som la sig och somnade bums efter att ha kikat på så mycket bättre.
 
I fredags hämta mannen hem mitt senaste blocketfynd. Endast 500 kr för denna skänk
från Ikea och den fanns här i min stad också! Såklart var jag tvungen att ställa den på
plats och piffa fast jag inte har tapeten eller hyllan som också ska vara här men nöjd är jag!
 
Nej nu väntar jobbet, ha en skön dag alla som kikar in här och lämnar så gulliga
kommentarer. Vad vore bloggen utan er♥
 





8 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Snygg skänk! Vilket fynd! Grattis! :-) Riktigt fint blev det med den där. När blir det ny tapet då??! ;-))) Och vilken blev det?! Hihihi

Kram Åse

Anonym sa...

Så fin och från IKEA, där ser man.
Den passade perfekt på sin plats.
Önskar dig en skön söndag.
Kram
AC

Unknown sa...

Vad snyggt det blev och vilket fynd :).
Ha en bra söndag, kram Ing-Britt

Vikeskärs hem och ting sa...

Supersnyggt! Kommer bli snyggt med tapeten sen också :)
Kraam

Anonym sa...

Snygg skänk, passade perfekt... fint du har dekorerat.
Kram Birgitta

Matilda sa...

Här trillade jag in! :) Vilken mysig blogg och vilket jätte FYND. Super snyggt ju! :)

Kram Matilda

Photo by Maria sa...

Snyggt blocektfynd du hittade och den passade ju perfekt där..

Kram Mia

jasonbob sa...

hermes belts
longchamp bags
yeezy shoes
supreme
calvin klein
goyard handbags
yeezys
coach outlet store online
kd 12
jordan shoes
xiaofang20191216

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails