Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 28 oktober 2013

Våran lilla älskling 4 år

Tänk för 4 år sen låg jag och försökte få fram dig. Jobbigt och svårt, du ville
inte vända dig. Så det blev snitt tillslut. Vi hade en infektion
båda två så vi låg inne 1 vecka innan vi blev utskrivna.
Så liten, så söt och lång, hela 54 cm!
 
Åh va tiden går fort. Tänk att du fyller 4 år idag!
Bästa vän har du på dagis, bästisen Milton leker du med här hemma
och tanten i huset bredvid är också din bästis.
Nej jag tror allt att vi stannar tiden lite.
 
Kalas för släkten hade vi ju igår, så idag blir det för kompisar med föräldrar.
Våran älskade dotter ♥
 
 



4 kommentarer:

Frederica sa...

Grattis tösen ;)

Så söt liten bebis, och nu stor flicka :)
Trist med snittet, blev samma här, en unge som inte ville ut :( Men faktiskt så gör det ju inte så mycket, ett ärr har jag gärna bara jag har mina barn :)

Ha en fin dag!
Kram

Ekenäsliv sa...

Å Grattis till er tjej!!
Ja du förlossningar är inte alltid en dans på rosor. Tur det går bra till slut ändå..
Ha en fin dag nu!
Kram Anna

Unknown sa...

Grattis till Nova! Fint skrivet av dig! Kram

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Grattis till lilltjejen! Vilken underbar bild på henne och hunden. Kram, Cissi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails