Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 25 september 2014

Höstfint

Hej nu är det verkligen höst ute med kyliga vindar som viner runt knuten och löv
som trillar ner. Ja och värmen den är putsväck!
Fast vacker är de ju också med alla fina färger och den friska luften.

Har gjort fint i alla mina krukor runt huset nu. Några sommarblommor lever kvar
och jag har kompletterat med ljung bara. Mina murgrönor är superfina och de ska
jag nog plantera ner i en rabatt och se hur de kommer till nästa vår.

Idag är en ledig dag och jag hade massor inplanerat. Fast nu vaknade dottern med
feber så då får vi ta mys och innefix istället.

Kram Camilla








2 kommentarer:

Glamour-Psykologen sa...

Vad fint du har gjort det! Ibland får man ändra sina planer, hoppas hon kryar på sig snart. Kram!

Anonym sa...

Oj,så fint du har gjort. Nu bara måste jag fixa till mina lådor vid entren.
Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails