Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 16 november 2014

Små hus & granar

Hej nu när de är så mörkt så vill jag ha massa ljus runt omkring mig. 
Köpte en gran & ett hus som är i vax och drivs på batterier vilket även ingick. 
Både huset & granen finns i två storlekar och du hittar dom på ICA Maxi. 

Har ni börjat julpynta än?
Kliar rejält i fingrarna men håller mig tills nästa helg med stakar & stjärnor. 
Fast en har smugit fram och står i 
sovrummet på byrån :)

Kram Camilla 





2 kommentarer:

Kristin/onlyfemale.se sa...

Jag har också köpt på mig de där, så söta men ännu inte plockat fram dem. Ska nog göra det i veckan;)

Kram Kristin
Http://onlyfemale.se

Disa E sa...

kliet i fingrarna har jag haft länge nu och jag sätter igång till kommande helg för nu orkar jag inte vänta längre. :)
Ha en fin dag och kommande vecka !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails