Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 3 augusti 2015

Lite nya projekt

Hej när de va dåligt väder igår så fick jag lust att förnya. Alltid samma sak när 
semestern är slut och vi har kommit in i augusti månad. Jag vill förnya. 
Känner ni samma?

Provade att hänga upp gardindlängder i sovrummet för en mera ombonad känsla. 
De ska få sitta kvar bestämde jag. Behöver fållas upp & strykas bara. 

Sen fick jag för mig att sälja kökssoffan och slängde ut den på blocket. Kom en
tjej på em och hämtade den. Har fått ont i ryggen och sitter inge bra i den. 
Så nu ska letas nya stolar. 

Ja så va min söndag mellan sol & regn :)

Idag har vi ny vecka och Nova ska börja på fritids. Inskolning med kortare dagar. 
Inte så glad tjej när mamma gick. Hoppas de gick över fort. 
Har iaf en överraskning åt henne sen. 

Camilla 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails