Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 9 september 2015

Fixar

Hej fixar-göra-om lusten är tillbaka. Kanske beror på att de verkligen blev
höst 1a september. Mitt olivträd & palmen åkte in i förrgår kväll för burr
va kallt de är på kvällarna. Har varit på Netto och köpt en stor zinkkruka till
palmen istället. Där hittade jag massa annat kul som jag ska visa er. 

Bakat och fyllt på i frysen har jag också gjort. Vi har plockat av massor av 
björnbär i år så i helgen ska jag prova att göra paj på dom. Ja & i lördags va de 
dags för bakluckeloppis och vi köpte lite saker Nova och jag. Denna ljuva 
klänning för 20kr blir fin till nästa sommar.

I tvättstugan/badrummet är de lite stiltje då vi väntar på elektriker. Köpt lite fina
saker från Hm dit. 

Då kör vi onsdag då!

Camilla 






3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Härlig ormbunke !!!
Gott med björnbär ;)'
Ha en fin och mysig helg !
Kram bia

Unknown sa...

Hej Camilla!
Så himla fin din palm är, massor av blad och det gillar jag. Ska nog också ta och plocka in lite blommor snart men min palm tänkte jag flytta till farstutrappan så den får välkomna alla gäster...och oss själva, de ska ju klara ända ner till -10grader.
Ka en fortsatt fin helg
Kram Ing-Britt

Anonym sa...

Väldigt fin palm, hade en så för några år sedan. Mina olivträd står fortfarande ute, de tål lite frost. Men snart är det dax att ta tag i växthuset och göra i ordning för vintern.
Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails