Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 27 maj 2016

Blommor

Hej på söndag är de ju mors dag och jag har jobbhelg. Får se om jag får nån
uppvaktning. Min mamma har ju fått sin mors dag present i förskott, restaurang 
besöket förra helgen. 

På mailutskicken från mitt Ica fick man denna vecka en bukett blommor. Lite
liten så de två sista pionerna fick flytta i. 

Igår va jag på Hemtex och köpte en snygg vas. Nu står den där lite bestämd
i köket och påvisar att den är tom. Nå snyggt till den kanske jag kan få på 
söndag :)

Camilla




1 kommentar:

Ljuva Magnolia sa...

Jättefin vas! Hoppas du får en maffig bukett att sätta däri :)
Jag har inte köpt något till mamsen ännu, lite stressad över det men får väl räcka med en bukett om jag inte hinner hitta något annat, tanken som räknas ;)

Kram och natti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails