Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 5 december 2016

Advent

Så va andra ljuset tänt (bild tagen innan)

Tomten är ny och kommer från Maxi och Sambon har fått en teadventskalender av mig.
På bilden syns mina saffranskola jag gjorde i torsdags. Sååå goda!

Årsglöggen inhandlad och igår efter jobbet tog vi in gran och klädde,
Nova & jag. Går mest i vitt med några puderrosa kulor, en riktig disneygran vart de.
Foten är också ny och även den från Maxi.
Upptäckte i lördags att den förra inte låg kvar i lådan. Den hade ju gått sönder förra julen och
det hade jag glömt. De va en från loppis som jag målat om och som vi haft i flera år.
Så nu har vi en ny, bättre, högre och snyggare. 

 
Camilla




 




1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin gran, här blir granen klädd strax före julafton. Funderar på om jag inte skall göra lite julgodis här också, det är alltid kul att ta fram.
Ha en underbar helg!
Kram Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails