Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 25 september 2010

Jag vann!!

Jippi va glad jag blev nu i all hosta och snörvel. Tittade just
in till Årstidens bästa och jag vann i hennes utlottning.
Klicka på namnet så kommer ni till hennes fina blogg, massor
av inspirerande bilder!

Dessa fina ska få komma hem och pryda mitt hem!!

Regnet hänger i luften här så jag får se hur jag gör med
bakluckeloppiset idag. Är ju inte frisk än så de kanske bara
blir en sväng dit för och se om man kan göra några fynd :)

Ha en skön lördag alla goa som kikar in.

8 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Turgumma där. Jättefin vinst.

Kram

Cathrine sa...

Det är bara att grattulera till den fina vinsten

//Kram Cathrine

Unknown sa...

Grattis till vinsten, den va fin.
Vilken skillnad det blev när du målade fatet svart, snyggt.
Ha en fortsatt bra helg och krya på dig.
Kramizar Ing-Britt

fröken knopp sa...

Bamse Grattis!!!!

Kramar Elin

Nyanser av vitt sa...

Grattis till den fina vinsten. Hoppas du mår bättre nu.
Kram Agneta

Lilla gårdshuset sa...

Grattis till vinsten:)!

Kramis/Heléne

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till vinsten!
Jag hade visst också turen att vinna, men ett halsband =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny

Vita små hjärtan sa...

Grattis till vinsten vad roligt!!!
Krya på dig vännen...
Ha en fin söndag.
Kram Agnetha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails