Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 20 september 2010

Vinnaren!!

Ååhhhhhh..... blogger vill inte föra över mina bilder!!

Men jag har ialla fall utsett en vinnare utav ljusstaken.

Ni var 68 st som ville vara med i min utlottning och många
av er hade 2 lotter. Det blev mycket klippande och vikande
utav små lotter, hi hi

Min sambo fick äran och dra lotten och det blev.......

.......trumvirvel......

Vitt är vackert.


Eftersom ni va så många som ville vara med så bestämde
jag mig idag för att ha ett hemligt pris också.
Det går också i hjärtats tecken. Och det gick till en tjej utan
blogg. Grattis Anne B.

Ett stort tack till er andra som ville vara med. Det var här
jag skulle visa en fina bild på min blommande kärleksört som
skulle vara till alla er andra. Men blogger ville inte idag.

Har hittat in till en massa fina och pyssliga
bloggar och fått nya följare också.
Så himla kul.

Det dröjer nog inte länge innan jag har en ny tävling
så håll ögonen öppna :)

Tappade internet också så nu sitter jag vid min sambos
dator för att kunna publicera mitt inlägg. Åhh datorer
säger jag bara.....

Ha en skön kväll ♥♥


11 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till vinnarna!! Men avis är jag!
Blir bara en snabbis in idag, men stora kramar ändå och ta hand om er!

Vintage House sa...

Hej
vad tråkigt att du inte kunde visa någon bild.
Ibland krånglar det verkligen...
Ha en skön kväll
kram
sandra

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till vinnarna!

Ha en bra vecka!
Kram Jenny

himlaverket sa...

Synd att jag missat en tävling...
får kika in snart igen å se om du har nåt annat skoj på gång!!

Livsnjutaren sa...

Grattis till vinnaren;)

Handgjorda drömmar sa...

Grattis till den lycklige vinnaren och tack för en fin utlottning :))
Kram

Sirpa sa...

GRATTIS till vinnarna!
Tack för en fin tävling!
Önskar dig en trevlig tisdag och vi får hoppas att blogger vill vara med :)
Kram Sirpa

Jenny sa...

Hej Camilla!
Grattis till vinnarna och tack för tävlingen!

Inte kul med datorstrul..hoppas det löser sig!

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)

/F

Anne B. sa...

Jippii! Så roligt. :) Har mailat dig.

Vitt är vackert sa...

Jehooo!! Jag vann? Ååå vad roligt! Jag vinner aldrig nåt annars!! Å ett så fint pris. Vad glad jag blir! Tack snälla!

Jättekul med alla dina besökare!!!

Ha det bra!
Kram Ellinor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails