Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 19 januari 2011

Omflyttat

Hej idag skiner solen. Härligt, det känns som ett vårtecken :)

Har flyttat om på skåpet i vardagsrummet. Har ställt mina
silverbägare där tillsammans med ljusstakarna på brickan.
Min lilla samling har nu växt till 7st och då har jag bara köpt 2 av
dom själv. Sen har snälla vänner köpt de andra till mig♥


Här står också den största av madonnorna jag vann hos Lena.

Det börjar förresten bli hög tid att byta ut de torra lingonkransarna
på skåpet mot nå vårigare. Men vad?
Nån som har nå bra förslag på kransar och vart man kan köpa de
till bra peng?
Ha en bra onsdag.

7 kommentarer:

Unknown sa...

Visst är det härligt med solen nu när vi haft det så grått en längre tid.
Vad fint du ornat på skåpet. Jag gillar kransar av björkris med några fina band och kanske en härlig liten fågel, dom blir ju nätan gratis oxå :)
Ha de så bra, kram Ing-Britt

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej!
Så fint du har gjort på ditt skåp:)
Det är lite svårt att skiljas från alla mysiga kransar så här efter julen, sen tycker jag det är svårt att ersätta dom med något men lite kvistar är ju alltid fint att binda ihop:)
Ha nu en skön onsdag
Kram Susanne

Penseldraget sa...

Jätte fin samling av små siverbägare...snyggt när man ställer de på en bricka. idag är de sol och man känner lite vårpirr ;)
kram pia

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jättefint du har gjort det! En stor samling har du :)
Kraam

Anonym sa...

Underbara silverbägare och vackra ljusstakar också...

Önskar dig en trevlig onsdagskväll

Vardag och flärd sa...

Bra med vänner som vet vad du vill ha!
Kransarna kan du ju byta ut mot kransar av hängbjörkkvistar och sätta i ett vårlikt band eller nåt annat som passar årstiden.
Ha det fint!
Kram Eva

Anonym sa...

Vilka fina vinster du har vunnit! Madonnan gör sig jättefin mot det silvriga. Hoppas lilltjejen är på bättringsvägen. Jag tycker du ska hänga taggtrådshjärtan på skåpet. Hönsnät i hörnskåpet tror jag blir supersnyggt. Du kan få en bit av mig. Jag har lite över.
Torsdagdkram från Grannen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails