Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 18 januari 2011

Utslagna

... ja usch utslagna är rätt ord för vad vi är här hemma. Nova fortsätter
ha över 39 grader i feber och fått rosslig hosta. Hos doktorn i dag så
sa de att det kan vara förkylningsastma. Vi sover alla sämre på nätter
nu på grund av detta.
Milton som jag var med till djurkliniken igår har fått tratt, penicillin och
smärtstillande för en inflammerad analsäck och vi är 1600kr fattigare....

Nåt mera som är riktigt utslagna är tulpanerna som jag ställde för nära
kaminen. De har jag klippt ner och några hamnade i såskannan och
några i flaskor på mitt hörnskåp. Där har jag nu bytt ut det randiga tyget
som jag tyckte va lite för juligt. Det fick bli ett tunt vitt tyg med broderade
blommor på. Funderar på och sätta in hönsnät också...





....hmmm.....tja....nehe dags och rycka upp sig....

8 kommentarer:

Penseldraget sa...

Men fy så jobbigt för er...hoppas ni alla kryar på er snart, sänder en stor kram
Pia

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hej vilken mysig blogg du har:)
Tråkigt för er med sjukdomar..hoppas ni piggar på er snart igen:)

Ska kika vidare hos dig nu
Må så gott
Kram Susanne

hemma hos lilla mej sa...

Men fy vad trist med sjukdomar ,Hoppas att ni piggnar till, er snart:ha en skön kväll.Varm kram Rita ♥

Vit dröm sa...

Näe vad trist! Hoppas hon snart blir bättre lilla tjejen ♥
Kramar Anna

Vikeskärs hem och vardag sa...

Jaa det är inte lätt men ändå kändes det lätt igår, jag såg hur mycket han pinades så beslutet gick snabbt.
Nu mår han bra igen :)

Fint du har gjort med tulpanerna.
Ha det bra, kraam

Liza sa...

Hoppas dom kryar på sig snart, både dotter o vovven!

Ha det bra!

Mvh Liza

Vardag och flärd sa...

Du har det så fint!
Hoppas ni får sova inatt!
Kram Eva

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vad eländigt det låter! Krya på er:)
Stor Kram Annelie ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails