Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 25 februari 2011

Kudde

Hejsan kuddar är det som jag kikar efter just nu. Ska ha några till
kökssoffan jag köpte häromdagen.
Va ner i källaren och rotade lite och hittade den här.
Fram med symaskin och tyg så blev den mindre fina kudden
i stället en riktigt fin kudde :)


Nu har soffan också fått ett första lager med färg men jag köpte fel färg i
morse så jag måste tillbaka och byta innan jag kan måla den igen.
Har en möbel till som ska få ny färg så i helgen är det nog målarstuga här hemma!
Vad ska ni hitta på i helgen?
Fredagsmys på er ♥

9 kommentarer:

Vitt för själen sa...

Jisses vad duktig du är!
Kram banan.

Vit dröm sa...

Snyggt det blev!
Kul med målarstuga, här blir det jobb och festvilken kombo va? haha...
Ha en mysig helg nu!
Kramar Anna

Unknown sa...

Hej vännen!
Åååå, så söt kudden blev! Mycket snyggt!
Här åkte sonen på kräksjukan igår så vi håller oss i stillhet idag. Har köpt lite fröer som vi ska plantera imorgon och så ska jag väcka pelargonerna när vi ändå har jordpåsen framme!

Ha en härlig helg och stackars lilla Nova som blivit dålig! Hoppas verkligen de kan hjälpa henne!
Stooor kram

Madame Vit sa...

Heeeello =))
Tjusig kudden blev, riktigt fin =)
Hoppas lilltjejen mår bättre nu, läste vad det var. Hoppas det ordnar sig.
Kram Fia

Unknown sa...

Hejsan!

Vad duktig du är, den kudden blev väldigt fin.

Helgen för oss blir rust hos mamma. Vi ska hjälpa dom med vardagsrummet som inte blivit rört på 35 år. Så där finns papptak och slitet golv så det blir att kavla upp ärmarna och slita hårt.

Ha de gott, kram Ing-Britt

Liza sa...

Jättefin!
Jag har shoppat 2 till min soffa ifag..!

Trevlig helg!

Kram Liza

Liza sa...

Jaa jag är jättenöjd med överkastet!
Ska visa det på en annan dag!

Kram

Madame Vit sa...

Opps där avslöjade jag mig själv hahaha.
Jo vi ska flytta =) Back to E-tuna = HEMMA!!!
Vi känner båda två att vi saknar det, har våra kompisar där. Jimmy jobbar i Katarineholm men kan samåka med två till då =)
Hoppas vi får besked på måndag =)

Kram Fia

Britt sa...

Va fin kudden blev! Tänk vad lite nya tyger och färg kan göra.

Kul att du vill vara med i min utlottning.

Kram Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails