Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 16 februari 2011

Spegel

Hej idag känns huvudet med. Det är klart Nova kommer bli bra och
nu vill jag bara tänka framåt. Tack för erat stöd.

Hann med och stanna till på ett nybyggt Ö&b igår och då hittade
jag denna fina spegel. Har länge gått och kollat efter en men inte
hittat en som jag vill ha eller till rätt peng.
Men den här passade perfekt och nu står den på skåpet
i vardagsrummet tillsammans med en massa saker jag
fyndat på loppis.
Gillar verkligen kombinationen av vitt, silver, svart och gröna
växter till det :)






13 kommentarer:

Madame Vit sa...

Kan tänka mig att det är svårt att tänka positivt men hon kommer att bli bra, det måste hon =)!!
spegeln är jättefin!! Passar bra där =)
Kul att se dig idag =)
Kram Fia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Positivt tänkande är A&O i svåra tider...
Lättare sagt än gjort i och för sig...

Verkligen en fin spegel, är aldrig inne på Ö&B kanske man borde titta in där nån gång!

Kul att du vill vara med i min utlottning!

Kram Mimmi

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Hoppas att det ordnar sig för den lilla!!
Jättefin spegel - visste inte att Ö&B hade såna...
Stor Styrkekram Annelie ♥

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättefin spegel. Jag har också letat efter en billigare spegel och det lönar sig att ha is i magen, iaf för plånboken.

Kram Teres

Vit dröm sa...

Det blev ju jättefint!
Ha en fortsatt skön kväll!
Kram Anna

Vardag och flärd sa...

Oj, en så fin spegel på Ö&B! Gratulerar!
Kram Eva

Det Vita Drömhuset sa...

Superfin spegel! Måste dit och kolla, tror jag minsann! :)

kram Åse

hemma hos lilla mej sa...

Jisses vilken fin spegel .Hur läcker som helst.Ja det blev skitsnyggt.....Ha en skön kväll Varm kram Rita ♥

Fredde sa...

Fynda i vanliga affärer kan man till den stilen vi alla gillar, speciellt Shabby chic & lantliv.
Har själv kollat in den spegeln på ÖoB, vilket jag funderar på och köpa snart så fort våran hall är klar från renoveringen.

Snyggt när spegeln inte hänger på väggen utan står lutad, mer vilat då.

Kramen

Penseldraget sa...

Hej
vilken fin spegel och så fint de blev på skåpet..hoppas de ordnar sig för din lilla Nova
kram pia

Villa Vinkelhaken sa...

Så himla fin spegel! Passar jättebra där! =)

Ha en mysig kväll!
Kram Jenny

Vikeskärs hem och vardag sa...

Mycket snyggt! Gillar spegeln mycket.
Kraam

Lövkojan sa...

Jag hoppas allt ordnar sig för din lilla dotter!

Riktigt snygg spegel!

Ha det gott, Marie-Louise

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails