Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 19 juni 2011

Stor bricka

Hejsan denna regniga söndag.

Oj så kul vi hade igår kväll!! Tjejsnack, god mat och efterrätt, massa
snacks och en hel del med goda drinkar :) Tack tjejer för en toppenkväll!!

Igår på dagen var jag iväg på en loppissväng med grannen. I grannkommunen
har de ett stort loppis som hör till mina favoriter där de sålde allt till halva
priset denna vecka!! Vilken lycka!!

Hittade denna stoora bricka med handtag. Det bästa var priset, betalade
endast 20kr för den!!! Nu får vi se vart jag ska ha den.
Sen hittade jag nåt annat där också som ni får se i morgon.



På nästa loppis i en annan stad var det inte så mycket som lockade mig men jag
fyndade lite prismor för en billig peng som jag ska ha till ett framtida projekt.



Det blev även lite nya kläder innan vi åkte hem. En toppentur alltså, tack karin.
Nehe dags och ta tag i lite städning och matlagning. Vad hittar ni på idag?


5 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan Camilla!

Ser ut som om det blev många goda drinkar, hoppas få höra vilken som blev din favorit.
Efterätten ser riktigt mumsig ut.

Fina fynd hann du med oxå, gillar brickan skarpt med de praktiska handtagen.
Spännande att höra vad du mera hittade.

Ha de gott, kram Ing-Britt

Marie sa...

Alltid lika roligt att göra fynd, sen får man se vad man ska ha dem till.....alltid lika spännande. Önskar dig en fortsatt trevlig midsommarvecka //Marie

Det Vita Drömhuset sa...

Väldigt snygg bricka! :)

Själv har jag påbörjat ett litet projekt idag, ja litet och litet.....hihi....bilder kommer på bloggen.

Kram Åse

freddesvitahem sa...

Åh här hade man mått glatt av dina drinkar.
Skrattar.
Du gör bra fynd för en låg peng.
Brickan var ju fin. Prismor i olika former, Härligt.
Något du tänkt göra med? Det brukar va svårt o få prismor för e låg peng.
Kramis

Lena sa...

Hej!

Fyndade en nästan likadan bricka för ett tag sedan. Jag spraymålade min matt vit, det blev riktigt fint!

Ha det gott!

Lena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails