Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 15 december 2011

Från röd/grön...

.... till vackert vit!

Jaa men är inte sprayfärg en underbar uppfinning eller hur!!?

Kikar in igen och visar en av sakerna jag har målat. Slängde min
julgransfot i våras, tyckte den va så ful. Grön och röd och inte min smak.

Men så kom jag på att jag ju inte hade en nu och hade inte lust att åka flera
mil för att hitta en snygg. Så Unga liv blev det och denna fick följa med hem.
Med lite sprayfärg så är den ju riktigt snygg!! Jag är helnöjd!
Granen kläddes igår kväll och den är såå fin. Det är så vackert med riktig
gran, älskar mina nya kulor till den. Ska ta lite bilder så får ni se sen.




11 kommentarer:

Living by S sa...

Har aldrig tänkt på att man kan spraya den foten. Kanske vore något man skulle göra? hmm =)
Bra tips!!

Kram Fia

Lena sa...

Åh, vilket underbart tips.
Har funderat på att sätta ner julgransfoten i en korg, men detta är ju en fin idé!

Kramar/ Lena

♥ Carina ♥ sa...

Vi har en vit men jag gillar inte julgranfötter ändå.
Nu har jag "gömt" bort foten med att lägga dit en massa paket. Eller tomten har lagt dit menar jag ;)

FruNeroLindström sa...

Sprayfärg är underbart.
Kanonfin blev den ju.
Ha en mysig kväll, kram Malin

Unknown sa...

Gud vad du är piffig, vännen! Att jag aldrig tänkt på det?!

Ha en superhärlig kväll!
Kram Maria

Levindas Värld sa...

Men gud så fiffigt!! Den blev så oerhört snygg i vitt, kändes riktigt mysigt gammeldags på nåt vis :-)

Ska bli himla spännande att se din gran sen!

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej hallå!

Gud så smart du är!! Det blev ju skit snyggt!!! Tack för tipset:)

Kram Susanne

Photo by Maria sa...

Den blev ju kanonsnygg som vit =)

Njut av kvällen..

Kram Mia

Unknown sa...

Det mesta kan förändras med lite sprayfärg. Din fot blev helt klart snyggare.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Handgjorda drömmar sa...

Skulle nog inte vara snabb med att springa iväg å köpa ny granfot.... Här ser jag ju vad jag skulle gjort med den gamla....
Blev hur bra som helst!!
Kram Marie

Liza sa...

Så fin den blev!
Ingen dum ide du! =)
Kanske ska testa på min men...!

Ha en fin fredag!

Kramar Liza

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails