Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 6 december 2011

Minigranar

Åhh vilket härligt väder vi har, solen skiner och det lilla vita som kom ligger kvar!

Nova och jag har varit och fikat på mitt gamla jobb idag. Jag har shoppat lite
till mig själv och henne och några julklappar blev det också.
En heldag för mor och dotter med lunch ute. Nu sover hon så gott så :)

Har kommit in två minigranar här nu. En i köket på hyllan och en i
vardagsrummet. Satte ner en smal vas i den stora vita kannan för att slippa
fylla den med så mycket vatten. Sådär lagom juligt är det här hemma nu.


Vad jag shoppade till mig kan ni få se i morgon.

4 kommentarer:

Anneli sa...

Låter mysigt med lite shopping!
Alltid skoj.

Jag har också så där lite lagom julpyntat hemma ännu.
En minigran, några kottar i mossa och julkransar.

Ha det gott,
Kram Anneli.

Photo by Maria sa...

Så söta små granar.. Måste ut och hitta en hit med..

Ha nu en fin kväll..

Kram Mia

Handgjorda drömmar sa...

Vill oxå ha minigran!!!!
Antar att man får ge sig ut o leta efter en själv. Har försökt med maken, men han förstod inte riktigt grejen med en liten gran.....
Kram Marie

Det Vita Drömhuset sa...

Ja, fler granar får det bli, jag har ju bara en än så länge!!! Inte bra! ;)

Fint som bara den hos dig!

Kram Åse

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails