Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 21 januari 2012

I mitt vardagsrum

Hej en sån här slapparlördag va länge sen vi hade här hemma. Vi har inte gjort
nånting idag. Nova har sovit oroande mycket och inte alls varit pigg.
Ringde tom till 1177 för att få lite råd. Själv så snorar och hostar jag
fortfarande men jag jobbade igår iaf.
Men mår man inte bra så ska man ju ta det lugnt.

Idag får ni lite bilder från vardagsrummet. Här har väl inte hänt så mycket,
flyttat runt några blommor och lite andra saker och vips så känns de
som nytt igen. Här har vi ju ingen tv utan den är i källaren.
Här inne umgås vi vid kaminen, fikar och myser.

Blocketfyndat bord, stolar och kökssoffa. Stolarna har jag klätt om. Bordskivan
har jag rustat och målat och soffan har jag målat. På soffan har jag sen fäst ett
ornament som jag också målat. Mattan är från Ikea.

Gardinerna är från Dollarstore, kuddarna hemmasydda och korgen och
pallen fyndade på loppis. Olivträdet lever än, andra vintern inne nu.


Blomkrukorna till höger hittades på tippen och sen målade, lampfoten från loppis.


De svarta ljusstakarna är från en inredningsbutik i Arboga som jag gillar,
"små goda ting". De andra sakerna från olika loppisar.
Ja så ser de ut här :)
Ha en skön lördagskväll.

6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Vad trivsamt ni har i ert vardagsrum :) Jättefint!
Önskar en skön lördagkväll!
Kram

Lena sa...

Gillar!
Vardagsrummet alltså, inte att ni inte mår bra. Krya på er!

Kramar

Hemma på Sjuan sa...

Fint vardagsrum, visst kan man göra mycket fint med vit färg! Fin blogg! Första gången jag hittade hit :)
Krya på er! Kram

Det Vita Drömhuset sa...

Så fint i ert vardagsrum. :)
Själv längtar jag tills vi kan öppna upp vårt....

Fina muggar i förra inlägget. :)

Kram Åse

Unknown sa...

Du är en fena på att loppa :).
Krya på er, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Vilken suvären "sakletare" du är. Jättemysigt vardagsrum.
Här hade vi också en riktig "hemmamys-lördag", förutom hundpromenaden.
Krya på er och ha em skön Söndag,
Kram Malin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails