Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 7 februari 2012

De har slagit ut

Hejsan alla!

Har fått sätta ner min krokus i en glasburk istället, den blev så hög och
har börjat blomma nu också. De växer så de knakar.
Så fina vita bollar som får mig att längta tills våren.
I våran gräsmatta på framsidan har vi krokus som kommer att blomma.



Jag håller på och bakar matbröd innan jag ska iväg och jobba. Med målandet
av byrån går de segt, fixar med så mycket annat istället :)
Vad gör ni?

3 kommentarer:

Mamma till 4 sa...

Här städas det i tvättstugan.. mindre roligt men skönt när det är klart hihi
Så fint med krokusarna.
Kram Mia

Lantligt i smultronbacken sa...

Åh, så fina lökar som blommar. Jag har inte handlat några än, vette sjutton varför. Men snart så.

Idag gör jag precis ingenting. Tyra sover och jag bara är med en varm latte. Skönt det med efter en förmiddag med sparken..

Kram Teres

Unknown sa...

Hejsan!
Jag har fixat i tildas rum idag, nya gardiner och lite annat.
Vad duktig du är som bakar innan jobbet, själv får jag aldrig nåt gjort när jag jobbar em.
Ha de gott, kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails