Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 10 februari 2012

Kvistar

Halloj fredag!!

Har fått in lite lärkkvistar i min stora kanna på hyllan brevid fläkten.
Här står mina vita skönheter samlade, gillar alla lika mycket :)
I den gamla lådan på bänken har jag lite kokböcker samlade tillsammans
med gamla bestick i en glasburk. Mitt vita brödskrin har jag faktiskt köpt
på blocket tillsammans med tårfatet med glaskupa i samma serie. Ett av
mina bästa köp faktiskt.
Ja så här ser det ut i hörnan vid spisen i mitt kök.





Idag ska vi duka ett bord inför bröllopsmässan som är i helgen. Ska bli sååå
kul. Får se om de kanske kan bli lite bilder på det också.
Ha en mysig fredag.

6 kommentarer:

Vit dröm sa...

Så fint kök :)
Hoppas du får en härlig helg!!
Kramar Anna

Unknown sa...

Vad roligt att få spinna loss och duka med bröllopstema.
Tänk vilken skillnad det är att jobba på en stor affär som maxi ica mot när jag jobbade på vårat ica här i byn. Då var det minsann inte såna roliga uppdrag där. Fast de har nu utökat och blivit lite bättre på sånt.
Ha en bra fredag och mys riktigt ordentligt med familjen.
Kram Ing-Britt

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilken underbar hörna i ditt kök!
ROligt att få temaduka! Bilder kommer eller?
Kram Mimmi♥

Photo by Maria sa...

Vad kul att få duka till mässa.. Skall bli kul att se bilder..

Kram Mia

Anonym sa...

Så fint du har gjort...

Ha en underbar helg!

Kram Birgitta

Unknown sa...

Ni har ett jätte fint kök...så mysigt =) Ha en bra dag..kram Nadja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails