Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 12 oktober 2012

Skålar

Hej så va de fredag igen, bästa dagen på veckan :)
 
Har samlat mina fina skålar på skänken i köket. Dessa är ju kopior men
va gör det, fina ändå. Och så har jag ju bara betalat under hundralappen för
dessa 3 tillsammans. Och de är ju de bästa enligt mig iallafall.
 


 
Idag börjar jag sent, har stängningen. Jisses att de är rörigt på jobbet. River ner och
packar undan de sista från sommar/höst saker. Har massa inredning framme, flera
pallar med julsaker som ska packas upp. Är som barn på julafton när man kollar in allt :)
Vissa tycker att det är för tidigt att börja med detta men jag njuter faktiskt.
 
Tack för alla kommentarer ni lämnar, ni är bara bäst ♥
 

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Visst är dom fina dina skålar och det behöver inte vara orginalet :).
Goda karameller ser det oxå ut att vara, jag gillar ju lakrits.
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

FruNeroLindström sa...

Kan ärligt erkänna att jag ÄLSKAR billiga kopior ;)
Hellre köper jag 5 billiga saker än 1 dyr. Och så gäller allt från kläder till inredning til övriga prylar.
Så spännande med julsaker och att det nu faktiskt börjar krypa fram i butikerna, underbart.
Hoppas du får en bra kväll trots jobb, Kram Malin

Frederica sa...

Billiga kopior är ju bara bäst ;) Då kan man ju köpa mycket mer!
Och dina skålar är jätte fina!
Gillar kakburken också!

Lite tidigt egentligen, men jag gillar det ändå :D
Julen går det inte att få för mycket av!

Ha en trevlig dag på jobbet och hoppas du hinner med lite fredagsmys när du kommer hem :)

Kram!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vad gör det att det är kopior, superfina! Det är ju fyndet vi är ute efter, eller hur?! ;)

Kram kram

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vad härligt att höra att vi är flera som har startat julplaneringarna. Du måste ju ha världens härligaste jobb nu när du får gräva i alla kartongerna. Du ligger liksom steget före där...

Här hemma köper vi en ädelgran på trädgården ca 1 - 1½ vecka innan julafton.

Kram Teres

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails