Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 21 mars 2013

En liten kaka kanske

Hej ledig dag och den ägnas åt plock, tvätt och bakning. På eftermiddagen ska även håret
bli lite kortare, härligt. 
Har gjort dessa nutellacookies som jag såg hos gulliga Teres. Klicka här så kommer du
till hennes recept. Rotade fram mitt loppade kakfat i två våningar till dessa godingar.
Kakorna ska bjudas på ikväll när mina föräldrar kommer hit.





Sen håller jag på med nåt annat också som faktiskt är första gången jag gör. Kan
ni gissa vad?

6 kommentarer:

Unknown sa...

Mumsisch!! De vill jag oxå göra, hmm, hur ska jag hinna..
Ja du, vad kan det vara för nåt, pavlova kanske? Spännande!

Nope, inget kuddmönster, har med skallen att göra ;)
Tur att du fick dig EN liten tavla med tummar iallafall =))

Kram kram

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad gullig du är. Här är kakorna redan slut, dags för en ny bakdag kanske;)
Fina de blev på fatet där, våningsfat är bara för toppen.

Japp, äggen är köpt på ICA kvantum här hemma. Vi har ju tyvärr inte Maxi, som jag länge velat ha. De har ju så fina saker vilket kvantum inte alls satsar på.

Undrar just om du bakar maränger eller är det så att du ska ge dig på macarons...

Kram Teres

Sofi sa...

Så gott!

Kan det vara maränger el glass som du gör?,)

Kram på dig

Frederica sa...

Nom nom ;)
Nu har jag ju redan sett vad mer det blev på instagram. Så fina du hade gjort dina. Nästa gång ska jag med testa med strössel på :) Har du på det redan innan de åker in i ugnen?

Kramar

Browneyedgirl sa...

Kan det vara cheeze cake =)
Ser gott ut i alla fall.
Hoppas du får en härlig fredag. Kram

Liza sa...

Lät inte fel med nutella-cookies!
Det måste provas!

Trevlig helg!

Kram Liza

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails