Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 11 mars 2013

Hjärta

Hej här hemma finns det mycket utav hjärtan och stjärnor i inredningen, nåt jag är väldigt 
svag för.
När jag var på Dollar Store sist så hittade jag denna hjärtformade ugnsform.
Söt, fin färg och lagom för 2 personer. Sen att den kostade ynka 30 kr de va ju toppen.
Ibland blir det mycket i inredningsväg shoppat fast jag redan har massa, nån som känner
igen sig?
Men just formar kan man ju använda till mycket och när sommaren är här med kalas, fester, 
varma lata dagar och färdiga bär ja då måste man ju ha många formar :)


7 kommentarer:

Unknown sa...

God morgon!
Viken fin liten form. Dollars har verkligen många guldkorn bland allt bröte...gäller bara att se det ;).
Önskar dig en bra start på veckan, kram Ing-Britt

Det Vita Drömhuset sa...

Gomorron! :)

Jättefin hjärtanform. Himla tråkigt att min närmaste Dollar store ligger så långt bort! Tror inte det finns någon butik i västsverige alls....
Det verkar ju som om väldigt många gör väldigt fina fynd där - ofta!

Ha en fin dag.

Kram Åse

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla söt hjäranform.Kul med lite nytt!Ha en härlig start på nya veckan och en skön måndag.Kramar Rita ♥

Therese sa...

Jättesöt hjärtform!!

Hoppas du får en fin start på den här veckan.

Kram Therese

Anonym sa...

Vilken underbar form, ovanlig tycker jag!
Kram Birgitta

FruNeroLindström sa...

Underbart snygg form. Älskar Dollar store, finns i vår grannkommun och är ett trevligt utflyktsmål ;)
Hoppas du fått en härlig start på veckan. Kram Malin

Sofi sa...

Hej!

Hihi jag känner igen mig, ibland blir det mycket inredningsshopping:) Man har ju alltid många bra argument till varför man behöver just den prylen med;)

Ha det fint kära du!

Kram på dig

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails