Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 25 juni 2013

DIY- fixa jeansen

Hej rotade fram ett par jeans som låg längst ner i högen. Rätt tråkiga men satt ju bra annars. Klippte av dom och vek upp till tre-kvarts längd. Fäste med tråd så de inte kan åka ner. Sen tog jag en vass sax och drog över jeansen för att få slitningar och små hål. Hade de på mig för att lättare få till det.

Är supernöjd, kommer användas flitigt nu. Ett lätt sätt att fixa till jeansen på. 

Kram Camilla


4 kommentarer:

MINA TVÅ HEM sa...

Ja där ser man, kasta inte bort någonting utan återanvänd.
Super häftiga!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Villa Ell sa...

Det är verkligen att återanvända sina kläder men vad gör man inte med plagg som man trivs i...
Hmm har mig nog också ett par längre ner i garderoben...
Toppen tips!
Kram Sandra

Photo by Maria sa...

Snygga blev de..

Kram Mia

Vikeskärs hem och ting sa...

Snyggt, och vad påhittig du är.

Klurat på något bloggdatum än? :)
Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails