Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 5 juni 2013

Fjärilsdans

Hej i helgen när vi höll till ute så hade fjärilarna dansuppvisning för oss. De va flera stycken
som flög omkring på våran baksida. De satt sen en stund på staketet innan de fladdrade
upp i luften igen. De höll på rätt länge och hundarna blev också nyfikna tillslut.
Nikki låg nedanför staketet och kika lite på dom. Ja och jag har ju alltid kameran med
mig så jag fotade :)





Lite dålig på att kommentera hos er men jag kikar in och läser. Ska försöka bättra mig.
Men med denna härliga årstid tror jag det är många som känner igen sig att man inte
prioriterar bloggen lika mycket. 

Nu väntar det studentfirande med massa mat och folk här hos oss.

2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Så mysiga bilder.
Ja naturen är verkligen magisk just nu.
Ja, nu vill man ta vara på tiden för man vet ju att solen inte kommer var dag.
Ha en skön Onsdag, kram Malin

Madeleine Berglund sa...

Hej! Åh vilken ljuvlig underhållning. Själv åt ena katten upp en fjäril mitt framför ögonen på mig i lördags. Jag tyckte så synd om fjärilen...men vad ska man göra?1 ;)

Vad kul med student, jag älskar det, finns alltid så mycket gott att äta, haha.. Sen är stämningen på topp och så är alla så finklädda. Hoppas tårtan smakar också ;)

Kram Madeleine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails