Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 11 augusti 2013

Ljuslyktor i massor

Hej nu är det höst för mig. Mörkare på kvällarna, inte lika varmt och råare på mornarna.
Igår satte jag i min första timer, blev på en lampa i köksfönstret. Ja de är höst nu,
fast jag är redo. Sommaren har ju varit så lång och haft underbart väder.
Inget att klaga på där inte.
 
På jobbet fortsätter det att trilla in nyheter. Idag bjuder jag på ljuslyktor i massor.
Flera olika modeller och massa olika färger. Nån för alla alltså. Ja på Ica Maxi hittar ni
dessa till en billig peng.
 



5 kommentarer:

Vikeskärs hem och ting sa...

Jaa, vad skoj då ska det fungera bra för mig :)
Visst är det ruggigare, jag har med satt timer på mina fönsterlampor nu.
Men som du säger, jag är redo. Ska bli lite skönt med höst faktiskt.
Kraam

Unknown sa...

Vad roligt med en träff. Hade väldigt gärna kommit men jag jobbar tyvärr den helgen :(. Är ledig dom tre före så du får gärna byta ;)).
Fina lyktor, behövs nu när kvällarna är mörka.
Kram Ing-Britt

Photo by Maria sa...

Maxi har mycket fint =) och ja nu behöver man tända upp lite ljus på kvällarna, rätt mysigt..

Kram Mia

Sofi sa...

Hej vännen!

Å va kul med bloggträff! MEN jag ska få besök av Anna (Ekenäsliv) den helgen:) Är inte helt hundra än men troligtvis blir det så. Om det är fler som inte kan den 28e så kan jag helgerna före och efter men förstår om du inte vill byta helg också:) Men det vore ju så kul att ses!:)

Kram på dig

Anonym sa...

Det är mysigt när man kan börja tända ljus och det blir mörkare... samtidigt som jag vill ha sommaren kvar.
Birgitta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails