Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 8 augusti 2013

Nytt igen

Hej vi har ju som sagt fuktskada i badrummet som upptäcktes när de bytte fönster här i maj. Nu kommer de och börjar riva v 34 i alla fall. Har ju bara ett badrum och alltså bara en toalett. Duschkabin kommer de ställa i källarens tvättstuga de andra får vi se hur de löser.

Har klickar hem denna fina korg att ha som tvättkorg sen. Badrummet kommer gå i vitt med svarta detaljer. Längtar!! 

Varit och klippt mig på morgonen och när jag står vid disken för betala ser jag smycken i en korg. Pillar lite på ett armband och hör min frisör säga - du kan få de! Ja men ja tackar! 

Förbereder för jobb några timmar snart. Har ju ledig dag men en som anmält sig sjuk på morgonen så när chefen ringde och frågade så sa jag att jag kunde hjälpa till.

Kram Camilla 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails