Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 4 januari 2014

Blommor

Hej tänk att bara januari börjat så längtar jag efter nya blommor, olika lökar och färska tulpaner. Jag vill typ ha vår nu!!

Inne så blommar sista vita amaryllisen och jag har köpt liljor och en rosa hortensia. En ensam lilja va avbruten när jag plockade upp dom så den pryder byrån i hallen. Vill ha blommor i hela huset. 
Ja blommor kan jag bara inte va utan. 

Har ett spännande paket att hämta ut men inte hunnit då vi varit på Erikslund i Västerås idag precis som alla andra människor. 

Kram Camilla  





3 kommentarer:

Systeryster och jag .... sa...

blommor mår man bra av ....

Villa Ell sa...

Visst är det härligt med färska blommor!
Jag stack t Ikea med minstingen idag, jisses vad folk det var där!!! Ja det är inte det ultimata att åka dit med honom men jag var rastlös och resten är ju på hockey!
Tror säkert stolarna blir kanon hos dig!
Jag brukar låta min man vara delaktig i val (iaf tro)men han vet också att jag tillslut bestämmer ändå så han brukar säga bestäm du!! Får se om jag kanske kan övertala honom...
Ha en fin kväll
Kram Sandra

Fröken i Söder sa...

Så härlig med nya blommor! Här blev det en tripp till Blomsterlandet och lite inköp! Ha en bra helg! Kram Stina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails