Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 24 januari 2014

Lite blandat

Hej visst är de väl nå visst med fredagar!
Sista dagen innan helgen är här och alla är på bättre humör. Japp de gillas. 

Har varit och provat igen en hel hög med jeans då mina favvo inte höll ihop längre. Slog till på två när jag ändå va i farten och en tröja på rea. Nu bor jag i dessa. 

Ja annars så pressar vi frukt för fullt varje kväll för vitaminerna och hålla vinter bacillerna på avstånd. Ja och så bläddrar jag i kataloger och drömmer om våren, pasteller och nya inredningsdetaljer. Har klickat hem lite rosa faktiskt. 
Jotex har mycket fint. 

Missa inte utlottningen jag har. Länk uppe till höger. 

Kram Camilla 




2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Ja nog är fredagarna nåt speciellt :)) I butiken där jag jobbar så tokar vi till det lite extra dom dagarna. Ha en skön helg. Nilla

Anonym sa...

Så snygga!!!
Men så nyttigt och gott!! Hoppas ni kan hålla baskeluskerna på avstånd.
Ha en skön helg
Kram
AC

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails