Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 31 maj 2014

Blommor & färg

Ja blommor & färg är väl de som speglar denna årstid bäst. 
Jag älskar blommor och kontot är stort just på detta just nu. 
Vill omge mig med nya skönheter både inne & ute. 

På handfatet har de blivit en ny tvålpump i rosa med tassel. 
Kommer från Apoteket Kronan och så en liten grön växt
i min Rifmugg. 
I fönstret i vardagsrummet en ny prickig orkide. På altan har en kruka fått lite
fina blommor och krukan ute på plattorna har fått en ormbunke som
jag grävde upp från skogen. Ja hoppas den ska trivas. 

Helg igen, tiden springer verkligen iväg. 
Idag väntar resa till Stockholm, vi är tre tjejer som ska upp till en kär vän
som bytt lägenhet, snart fyller år & väntar barn. Så de ska tjattras, ätas och mysas!
En & annan överraskning till henne ska med. Visar min helg i bilder sen. 

Hoppas ni får en skön helg. 
Kram Camilla 





2 kommentarer:

Villa Ell sa...

Jag ska också tömma kontot på att köpa blommor...
Låter som en trevlig helg med vännerna, hoppas ni får kul!
Kram Sandra

Unknown sa...

Du gör jämt så fint med alla blommor o arrangemang! :-) Ha det gott!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails