Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 26 maj 2014

Jobbig helg

Hej helgen har varit fullsmetat och jag va rätt slut igår kväll.

Morsdag med sol, blommor och fika. Finaste mamma lyktan har jag haft turen att
vinna på Instagram. Majalyktorna samlar ju in pengar till barncancerfonden, toppen
tycker jag. Jobb halv dagen så min mamma får jag fira en annan dag.

I lördags stod jag på bakluckeloppis här i stan. Varmt och mycket bilar, sålde helt ok.
Stod med bilen och solen bakom mig, strategiskt av mig att slippa bli bränd.
Sen hem duscha, byta kläder och iväg och jobb kväll.

Fredagen däremot va mindre kul. När jag hämtade Nova på kvällen hos svärmor hade
hon blivit hundbiten av grannens ena hund. Så vi spenderade kvällen på akuten.
Mammas hjärta brister, vill inte att hon ska ha mera otur nu och ont.

Så ja så har min helg varit. Hoppas eran har varit bra.

Kram Camilla




3 kommentarer:

Liza sa...

Men näe usch.. I ansiktet oxå... Stackarn!
Hoppas det läcker o blir fint igen!

Kul med loppis!
Ha det bra!

Kram Liza

Unknown sa...

Nej men stackars lilla Nova <3. Hade blivit tokig kan jag lugnt påstå...vare sig hundarna blir stressade, får Solstigen eller vad som så har de gått över gränsen om dom hugger. Hoppas hon inte har ont och slipper framtida ärr.
Kram Ing-Britt

Mammsen sa...

Usch det var inte roligt. Krya på henne och hoppas hon har bra läkekött.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails