Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 14 december 2014

Julgrupp

Hej denna 3e advent, hoppas ni har de bra. Hur långt har ni kommit med era
julförberedelser?

Här är klapparna inköpta och ligger nu under granen. eller jo 3 kvar har jag men de vet
jag vad de ska bli så känns inte så jobbigt.
Igår så pyntade jag och Nova här hemma, lite så där lagom. Granen är ju klädd och skinkan
är griljerad.
Ja de känns bra helt enkelt. De är väl de där vad jag ska ha på mig på julafton som är de
största dilemmat just nu, I-lands problem I KNOW!

Mitt stor Rif fat har fått agera kruka till min julgrupp. Jag har satt ner hyacinterna i
ljuskoppar då blir de lätt som en plätt att byta ut dom när de har blommat över.
Ett tips till er.
Några julkulor, två ljuslyktor jag fyndat billigt på Netto och annat fint tillsammans
med grön mossa som jag köpte i år.
Nöjd är jag och såå fint lyser de om kvällarna.
Blomgrupper i alla former är verkligen jul för mig!

Kram Camilla








1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Men så fint... Gillar kombinationen med fatet och hyacinterna.
Hoppas du får en mysig kväll, Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails