Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 30 december 2014

Nyårsdukning

Hej sista dagen på året i morgon, känns helt sjukt. Vart tog sista månaderna vägen?

På jobbet har de röda nästan försvunnit och ersatts av guld & silver. Ja för nu åkte
mitt bord fram igen och Nyårsdukning är gjord. Så nöjd jag blev!

I morgon ska vi bara njuta av dagen och ta den som den kommer. Tänkte duka
lite finare och skriva en meny till mina älsklingar. 

Ha ett riktigt gott slut så ses vi 2015. 

Kram Camilla 








5 kommentarer:

Unknown sa...

En riktigt tjusig nyårsdukning och jag gillar att du klätt stolarna med filtar.
Önskar även dig ett
Gott Nytt ÅR
Kram Ing-Britt

Unknown sa...

Jättefint Camilla!

Gott Nytt Ååååår!!
Kram Catta

Sofi sa...

Vilken fin dukning!

Gott nytt år till dig!

Kram Sofi

Vikeskärs hem och ting sa...

Tjusigt, Gott nytt år önskar jag dig med familj, Kraam

jasonbob sa...

coach bags sale
kyrie 3
air max 270
longchamp outlet
nike air max
michael kors factory outlet
adidas superstar shoes
yeezys
hogan outlet
converse outlet
xiaofang20191216

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails