Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 5 maj 2015

Rosa & resa

Hej har totalt snöat i på rosa, lite smutsiga, detaljer. Ja tom på kläder!
I mitt dressingroom har jag satt några fjädrar i en mörkt kopparfärgad vas. 
Klockan är ny också. Best på en sida jag hittade på instagram. 
Köpt mig en stickad poncho i rosa, från kappahl. Rosa skinnjacka från veromoda. 
 
Mera shopping ska de bli då vi är några som i morgon bitti drar iväg till Ullared. 
Vi ska bo kvar på hotell, dricka bubbel & tjattra som bara vi tjejer kan!! 
Har förberett lite gott att ha i bilen. 

Kram Camilla 






3 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Tjattra som tjejer bara kan, det är sant! : )

fia sa...

Snygg jacka.

Ekenäsliv sa...

Heeej!
Tack söta för dina fina ord, jag blir så rörd av all omtanke o ödmjukhet.
Å tänk så himla passande at reportaget kom just nu!
Ha det så kul på Ullared!!
Kram Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails