Live every moment, laugh every day, love beyond words

söndag 7 juni 2015

Bloggträff

Hej igår tog jag med min familj upp till Knivsta för att hälsa på hos Madde,
Mitt hem och jag. De har flyttat till hus och vi va ju såklart nyfikna
och så ville vi ha en skön dag med tjatter, mat och shopping.

Ja och de fick vi.
Riktigt laddat energidepåerna och njutit av en ledig dag tillsammans.
Madde och jag uppdaterade oss om allt då de va ett år sen vi sågs.
Barnen va så söta tillsammans och lekte bra fast de skiljer några år på dom.
Karlarna snackade snickeri, rust och maskiner medans de njöt av kall öl.
Mulet fast uppehåll medans vi hade rundgång på tomten och i huset och när vi
grillade på kvällen satt vi ute med kvällsolen i ansiktet, såå skönt.

Present hade vi med oss, en gottepåse med diverse blandade saker.



Huset ligger inbäddat vid skogens kant och har både stora buskar och fruktträd på
tomten. Ett hus med potential att bli en vit Madicken dröm.


Här kommer en bildkavalkad från utsidan hos Madde.






Finaste bordet gjort av gamla brädor från husets gömmor och stålben från Ikea.




Den här gungan gillades av Nova.


I gräsmattan kommer det växa upp smultron lite här och där.



Vi drack god cider i så snygga glas med ringar på foten.



Fina Madde med så söta muffins som hon bakade.


 
Flera bilder kommer en annan dag på insidan av huset och våran shopping.
Tack Madde för en toppendag!
Kika in till henne, länk dit om du trycker på bloggens namn i början av inlägget.
 
Kram Camilla
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails