Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 26 juni 2015

Mera trädgård

Hej fredag morgon och det har regnat mera under natten. Att de finns så 
mycket vatten! Men nu har jag hört att sol & värme är på g!
Ja de hoppas jag för nu är de bara 2 jobbdagar kvar. Sen är de SEMESTER!!
När har ni ledigt?

I trädgården frodas de ordentligt. I pallkragarna växer de så de knakar. 
Rabarberna har aldrig varit så stora och jordgubbsplantorna breder ut sig. 
Tacksamt att jag sluppit vattna är de ju visserligen. 

I de två nya rabatt ytorna vid muren vi gjorde i höstas petade jag ner vinterns
hyacinter. Och minsann så tittar en upp nu!

Ha en skön fredag
Kram Camilla 







1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Hej, ni har så fint, ordning och reda, snygg trädgård helt enkelt.
Skönt med semester nu? Jag har haft 1 vecka, rycker dock in idag och imorgon men sedan har jag 2,5 vecka till :)
Trevlig helg, Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails