Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 31 januari 2011

Nu är våren här!!

Eller ja.... i alla fall inomhus här hos mig!! Sparade mitt björkris i
glaskrukan efter att jag kastat tulpanerna. Ställde det sen i trappen ner
till källaren och nu har jag fått små musöron på riset :)
Åhhh så härligt, nu känns det som om våren snart är här på riktigt.



Ny vecka och jag är ledig. Idag har jag gjort massa ärenden, pysslat och
målat här hemma. Ja ni får ju se sen då :)
Ha en skön måndag♥

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Härligt att ha vår hemma, blir lite sugen att plocka in ris men T är allergisk. Får smyga in till någon annan och palla körsbärsris för det tål han.
Spännande att få se vad du målar :).
Ha en bra start på denna vecka, kram Ing-Brtt

Vit dröm sa...

Åh vad härligt, ja tänk vad fort det går när man plockar in kvistar :)
Ha en skön dag!
Kram Anna

Penseldraget sa...

Riktigt fint att ta in ris och få lite försmak av våren...fast idag blåser de "småspik" här ;)
ha en skön vecka
kram pia
ps. jag har en utlottning hos mig

Liza sa...

Så fint det blev med bara ris oxå!

Ha det fint!

Kram Liza

Vitt för själen sa...

Tack för go kommentar hos mig <3

Jag skulle försöka mejla en bild..men allt krånglade här på förmiddagen, sen var jag tvungen att rusa till jobbet..
Krambanan!

Vita Falkens Lantliv sa...

Nu är det vår i luften.....:) Blir lite avis på att du kan ha riset inne, här är dom allergiska tyvärr.

Ska bli kul att få se vad du har hittat på!
Kram Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails