Live every moment, laugh every day, love beyond words

måndag 22 mars 2010

Bilder

Jag och min sambo gillar att fotografera. Han med sin
STORA systemkamera och jag
med min lilla kompakt. De är helt olika men
kompletterar varann bra.

Det går lite i perioder det där med fotograferandet
precis som med allt annant. Ibland mer, ibland mindre.
Den röda rosen är den jag gillar mest. Min sambo kom hem
med 30 röda rosor på våran 1 års dag.
Vi fotade av en och gjorde en stor förstoring på canvasduk.
På så sätt är det minnet alltid bevarat.

Hjärtpotatisen köptes på Ica för någon sommar sedan,
när jag kom hem var jag eld och lågor.
Här skulle skapas något annorlunda,
nåt som ingen annan har.
Min sambo lyssnade tåligt på mina ideer och
fotade precis som jag tänkt mig.
De sitter idag uppförstorade och inramade i vårat kök.

Tänkt visa lite bilder som vi fotograferat, håll tillgodo!





Solnedgång i Turkiet

Solnedgång på Öland











Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails