Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 31 mars 2010

Nymålat

Idag har det varit en riktigt produktiv dag.
För lite mer än 1 år sedan
satte vi in en insats i öppna spisen.
Sedan skulle det bara målas lite, runt
sotningsluckan och där tegel blev bortknackat,
för att få de fint igen. Men det
har aldrig blivit gjort.
Före
Nu förstår jag inte varför.
Det tog ju inte så lång tid att göra det,
men åhhhhh så bra de blev.
Bestämde mig för att måla allt vitt, då
jag har lite svårt för terrakottafärgen.
Nova sov längre än hon brukar så allt
blev klart på en gång. Annars som
småbarns-förälder brukar jag få
dela upp min projekt i flera faser.
Efter

Min sambo tokgillade resultatet han också...:)
Under kvällen har jag knåpat ihop en
hjärtkrans till ytterdörren på framsidan.
Blev riktigt fint.

Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails