Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 26 mars 2010

Fredag igen...

Först är de måndag och sen fredag.
Vart tar alla andra dagar vägen?

Alla säger att jag ska tillvara på den här tiden
med småbarn, den kommer aldrig tillbaka.
Och jag försöker verkligen njuta, men
veckorna bara flyyyyger iväg.
Hon blir 5 månader på söndag.
Nu skulle jag vilja pausa lite. Hon är så mysig
nu och lär sig så mycket ny saker.


I onsdags fick jag för mig att lägga ut vårat
rumsbord på blocket. Det kom en tjej och
köpte det samma kväll. Det gapar
lite tomt där nu, så i helgen hoppas jag
på att min älskling ska ta hem den stora kistan som
står i garaget. Den ska göras i ordning lite först och
sen bli vårat nya rumsbord.

På söndag är det dax för babysim igen,
det är så roligt. Nova älskar vatten, hon är inte
stilla många sekunder. Hon är nog den av alla
barn som plaskar värst och inte varit ledsen en enda gång.

Tack till Fia för de fina tulpanerna jag fick som plåser på såren igår.

Hoppas ni alla får en riktigt trevlig helg.

Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails