Live every moment, laugh every day, love beyond words

fredag 23 april 2010

A confession....

.........ok........det är bara och bekänna..........
Jag är en loppoholic!!!
Fick frågan i onsdags kväll om jag varit på loppis under dagen?
Nej inte på en vecka, blev mitt svar.
Så igår kom begäret krypande.
Kanske skulle hinna med en sväng förbi ett loppis innan
jag åker till föräldraträffen!
Sagt och gjort, åhhh vips......så hade några små saker inhandlats.
Så man är!

Hittade en till glasburk, så nu har jag två likadana att ha godis i.

En vacker stor sked

Lilla ljuslyktan för 5kr (som jag målat vit)


Och denna söta, svarta lilla glaskanna.
Tänkte ha den och skeden ut i stugan tror jag.

Här har rusten av Novas rum så sakta gått
frammåt, hoppas jag kan visa lite bilder nästa vecka.
I morgon ska jag på inredningsparty, ska bli intressant.

Ha nu en riktigt skön helg på er alla goa vänner.

Kram Camilla

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails