Live every moment, laugh every day, love beyond words

onsdag 6 oktober 2010

Krångel & glädje

Ja va skulle jag på och pilla för?

Skulle ju bara in och ändra lite och lägga till bilder på
vänster sida på bloggen. Lyckades då välja en helt ny
mall och andra färger!!
Fick aldrig se förhandsgranskningen så jag godkännde allt.
Så nu har jag suttit ett tag och försökt återställa allt. Tyvärr
vet jag inte vad jag hade för mall förut, så nu kommer min
sida se ut så här.....

De va krångel de... Nu glädje..

Bakade hallongrottor och min sambo blev helt överlycklig
när han kom hem igår. De är hans favoritkaka och han
fick ju så klart provsmaka mer än en!
Fick även med några till sitt jobb idag.
Kul att kunna glädja honom :)



Nu till det som gjorde att jag fick en tår i ögat och mitt
mammahjärta klappa lite extra.
Våran dotter började gå idag!!
Hon har stått upp själv länge men inge mera, men så idag
började hon att stappla sig framåt. Åhh så söt hon var.
3 veckor innan hennes 1 årsdag!
Hann och spela in med mobilen så jag kunde skickade till H.
Ringde sen upp honom och han berättade att
han satt där med en tår i ögat! Sweet !!
Lite krångel och mycket glädje alltså ♥♥

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till att din lilla Älskling går .Va skoj.Vad fin din header är .Bara Älskar den.Vilken tur att du fick ordning på din blogg.Den är så fin.Va gott med hallongrottor.Önskar dej en skön kväll rara du Kram Rita ♥

Vintage House sa...

Hej
så härligt gott det ser ut:)
Vad underbart kul det är när de börjar gå kom ihåg mina två en stor dag:)
ha en skön kväll
kram
sandra

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Ja, blogger är inte alltid så lätt att använda... jag gjorde ungefär som du och det var bara att "börja om"... Tycker det ser jättebra ut!
Vad roligt med lilla dottern!! Minns det som igår, när min minsting tog sina första steg och som jag lyckades fånga på mobilen. Härlig känsla!!
Kramis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails