Live every moment, laugh every day, love beyond words

torsdag 14 oktober 2010

Utmaningen

Har ju fått en utmaning av Ia med Ias corner som jag tänkte redovisa.
Man ska svara på några frågor och sen skicka den vidare.

1. What is your favorite word?

Måste vara frihet
Frihet- att tycka som man vill
Frihet- att gå vart man vill
Frihet- att älska vem man vill

2. What is your least favorit word?

Misshandel, usch finns så många olika slags misshandel där ute.
Får gåshud och bara tänka på att någon kan slå sitt barn, kränka
någon med elaka ord eller frysa ut någon. Usch.....

3. What turns you on, creatively, spiritually or emotionally?

Skapandet!!! När man får en idé som man bara måste förverkliga.
Kan vara att bygga en hylla, sy något, flytta om nåt eller knåpa ihop ett rim!

4. What turns you of?

Falska människor som suger energi av en och lovar vitt och brett men
aldrig håller vad de lovat!

5. What is your favorit curse word?

Hmmm använder orden f*n och fu*k. Usch så hemskt och skriva det men
blir jag riktigt arg och irriterad så hoppar de orden ur min mun. Annars
kan jag hitta på lite konstiga ord ibland också, som skitorvar och liknande.

6. What sound or noise do you love?

När mina älsklingar ligger bredvid mig i sängen en tidig morgon och jag
lyssnar till deras lugna andetag när de sover.

7. What sound or noise do you hate?

Åhh naglar på svarta tavlan, bläää. Eller när en ballong smäller!

8. What proffesion other than your own would you like to attempt?

Arkitekt, tänk och rita stora byggnader!

9. What proffesion would you not like to do?

Barnskötare/förskollärare, men hjälp va massa små viljor och hög ljudnivå!
Eller äldrevård, skulle gråta varje dag över dessa små, gamla tanter och
farbröder som snart ska dö och deras släkt knappt bryr sig. (alla har ju inte så
visserligen men ändå)

10. If heaven exist, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly gates?

Hej och välkommen, dina släktingar väntar på dig!


Nu ska den skickas vidare men det är inget tvång att svara på dessa frågor,
bara om ni vill. De som får den är:


Ha en skön torsdag alla goa vänner, snart ska jag iväg till frissan ♥♥

6 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Hej Camilla.
Alltid intressant att läsa frågor och svar!
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

Unknown sa...

Hej vännen!
Vad roligt att du ville anta utmaningen! Jag tyckte den var riktigt kul, lite djupa frågor och lite funderande över livet.
Det var kul att läsa dina svar! :)

Hoppas det blir en snygg frisyr hos frissan idag!
Stor kram!

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Tack för utmaningen. Ska försöka ta mig an den under dagen! =)

Kram på dig!

Handgjorda drömmar sa...

Hej!
Rolig utmaning!! Ska ta mig en funderare på dessa frågor....
Tack för att du tänkte på mig :)
Kramar Marie

Vintage House sa...

Hej
tack söta för din röst inne hos mig!
ha en skön kväll
kram
sandra

mcshesea sa...

visit our website their explanation her comment is here the original source click now dolabuy.ru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails