Live every moment, laugh every day, love beyond words

tisdag 2 november 2010

Höstlöv

Hejsan idag känner jag mig piggare, har lättare och andas igen. Åhh så skönt!

Har varit inne så mycket sista tiden så i morse fick jag ett ryck och krattade
upp alla löven under vårat körsbärsträd.
Som tur är så har vi bara det och ett litet äppelträd på vår lilla tomt.

Tycker det har så sprucken och fin struktur på stammen. Under trädet har
jag lagt runda stenar. I bakgrunden syns en av lövhögarna med min kratta.

Löven är vackert höstbruna ♥♥
Idag ska jag med Nova på 1 årskontroll, väga, mäta och lite sprutor.
Vad gör ni denna tisdag?

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej snäckan! Lycka till för Novas del, det kommer gå jättebra! Vad jag gör denna tisdag? Hmm, jag tar igen värdefull bloggtid och myser! :) Det var en lite ovanlig dag här igår så idag försöker jag göra så lite som möjligt... Jag kommer troligen inte skriva om det i bloggen, så vi "hoppar" över att prata om det, för deprimerande...

Fiiiina bilder du visar, och så skönt att du mår bättre! Och tack tack tack för din söta hälsning hos mig angående Kikkis balkong :) Hon är en av de mest underbara vänner jag har och även om jag själv blev riktigt avis över hur balkongen blev, så är det sååå kul att ha gjort det så fint till henne, hon är väldigt speciell för mig!

Nu tror jag att jag måste äta något... Det blir brunchsmörgås idag igen... Usch, måste verkligen bli bättre på att äta frukost i normal tid! *fniss*

Ha en härlig tisdag, vännen!
Stor kram!

Vitt för själen sa...

HEJ!!!

Hörde att du fått astma- inte konstigt att du mått så dåligt..
Skönt att det redan är bättre iaf :)

HUR i helskotta kan du tycka bruna löv är vackert..JAG HATAR DESSA SLEMMIGA LÖV SOM HAMNAR I HALLEN!!!!

Kram på er. (här är det nedräkning till helgen)

Lilla gårdshuset sa...

Fina bilder du visar.

Ja du denna tisdag gör jag inte så mycket. Ligger i soffan och mår blä. Har nämligen magsjuka:(.

Kramis/Heléne

Unknown sa...

Skönt att du känner dig bättre! Här är det lite så där ruggigt kallt. Höstlov, men gör inget specielt. Jag o dottern har varit upp o letat pressent. Det blir en lugn dag, kanske hyra en bra film o krypa upp i soffan. Barnen har tänt en massa ljus här hemma ☺ det uppskattas tydligen ☺ Ha det gott. Kram Lenita

Madame Vit sa...

Återigen ett nytt försök att kommentera här, blir utslängd hela tiden så fort jag skrivit klart.
Håller tummar och tår att din nya medicin fungerar så du slipper alla dessa ostäcka besvär, blir orolig. Vi måste vara rädda om varandra =)
Kram Fia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails