Live every moment, laugh every day, love beyond words

lördag 27 november 2010

Pepparkakor

Hej här har solen precis börjat leta sig igenom snöflingorna, det har
snöat länge nu .

Har satt upp pepparkakor i de rödrutiga bandet på
mitt enda överskåp i köket. Blev juligt och fint.
Det här rutiga bandet på blommorna, adventsstaken och på skåpet
är det enda i rött som kommer komma in som inredning denna jul.

I julgranen kommer det sen bli vitt, silver och lite svart.
Vad kommer ni ha för färger i eran gran?



7 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Camilla!
Kul att du ville vara med, nu håller vi tummarna!
Så fint med pepparkakorna har funderat på det själv att hänga upp. Kanske blir det...

Kram Anna

Rose Garden Malevik sa...

SUPERGULLIGT :)

Välkommen att vara med i

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Bloggparty hela helgen :)
Håkan

Cathrine sa...

Mina färger till julen är rött och grönt. Jag tycker det blir en varm ombonad miljö när man får ta fram "jul färgerna"

Välkommen in till mig och vara med i min lilla utlottning med julen som tecken.

Kram Cathrine

Madame Vit sa...

Vad gulligt med pepparkakorna =) Hade planer på att baka idag men ryggen vill inte =(
Tyckr det är svårt med färger till jul. I år håller jag mig till vitt, liiiite grönt och en släng av lila (kuddarna får stå för det lila=))
Hur gör du för att få bort det "jobbiga" det vi skrev om förut?
Kramar Fia

Jejje sa...

åhhh,va fint:))
jag har vitt i min gran o lite rött/kram

Unknown sa...

Vad fint med pepparkakorna.
Jag har vitt, silver & glas i min gran.
Hoppas du haft en skön första advent, kram Ing-Britt

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Så mysigt det blev med pepparkakorna!

Kram från Australien♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails